Tweede dag.

22 juli 2015 - Nijmegen, Nederland

Vanmorgen late start....dwz. Om 6 uur. We hadden dus tijd om thuis een yoghurtje en kopje thee te drinken ipv te eten in de rij bij de start. Ik voelde gelijk dat mijn lijf meer moeite had dan op de eerste dag. Soms gaat dat na een paar uurtjes weer over, maar vandaag niet......Toch was het een superdag! In Wijchen was het groot feest, overal muziek, kinderen en vooral veel lol. De binnenkomst was ronduit geweldig......de straten stonden stikvol met mensen gekleed in het roze want het is "roze woensdag". Iedereen verkleed, en ook wij en de meeste wandelaars in veel roze...Toen we eindelijk binnenkwamen, snel onze startbewijzen halen voor morgen, kaarte getrokken voor de massage en gaan douchen. Toen we terug gingen kijken of we al aan de beurt waren, bleek dat nog lang niet en zijn we terug de wedren opgegaan om met het dweilorkest nog een dansje te maken.....super gewoon! Toen onze massage, eten en een paar blaren prikken.....We kunnen nu veel gemakkelijker Nijmegen in want we hebben fietsen! Jaaaa we konden twee fietsen lenen, en daar genieten we ontzettend van. Elke meter die je moet lopen nadat je 40 km gelopen hebt is er eentje teveel. Bovendien is het fietsen gewoon ontspannend voor de benen, en dus fietsen we overal heen met een slakkengangetje. We hebben inmiddels al meer van Nijmegen gezien in de laatste 2 dagen dan vorig jaar in 4. Ik lig inmiddels in bed en het is de hoogste tijd om te gaan slapen.......ben moe van het dansen, haha kijk maar op de filmpjes......