Eerste dag.....

21 juli 2015 - Nijmegen, Nederland

Bedankt voor al jullie reakties!

Gisteren aangekomen in Nijmegen......Eerst onze inschrijving geregeld, bandje om zoals ook in een All inclusive hotel, haha, toen de honden van Hetty naar hun logeer adres gebracht, en toen het weerzien met onze gastfamilie... Het was weer gezellig en vertrouwd om ze allemaal te zien. We wilden natuurlijk vroeg naar bed want de wekker zou om 4 uur weer afgaan. Het is echt lastig om te slapen om half negen 's avonds! Dat lukte dus ook niet. Met veel onderbrekingen werden we dan toch wakker om 4 uur en stonden we om kwart voor 5 op de Wedren. Klokslag 5 uur vertrokken. Ik had nog op Buienradar en El tiempo gekeken of er regen zou komen....nee dus. Nog in Nijmegen begon het al te regenen en in de rugzak geen poncho......Gelukkig was het niet koud. De eerste 30 kilome ter zonder problemen gelopen, de laatste 10 waren lastiger. Gelukkig hebben we een massagekaart en zijn we goed opgeknapt door de mannen. Morgen weer een dag......maar de kop is er af. Ik geef mijn lijf een 6 Voeten een 8 Spirit een 9!

Tot morgen.....

1. Patricia:
    21 juli 2015
    Top Paulien veel plezier en succes je zal het zeker weer voor elkaar krijgen!! Groetjes uit Wales van Patricia en Jacques xx
  2. Hanneke:
    23 juli 2015
    Hoi Paultje, knap dat je niet ontmoedigd raakt door je lijf en juist steeds weer het positieve opzoekt. Vandaag de zwaarste dag over de 7 heuveltjes. Sterkte en succes vandaag. "Gewoon" de ene voet voor de andere blijven zetten......pfft. Ik doe het je niet na. Kus Hanneke