Derde dag

23 juli 2015 - Nijmegen, Nederland

Iinmiddels hebben we een routine voor de ochtend.....wekker gaat om half 5, aankleden, naar beneden en samen wat eten met een kopje thee. Op de fiets naar de wedren, en als onze fiets in de stalling staat dan is het bijna kwart voor 6. We ruilen geen starttijden meer, als we een vroege start hebben starten we als een van de laatste, en bij een late start moeten we tot 6 uur wachten om te starten........rustig aan dus! Vandaag de zevenheuvelen route....vind ik de mooiste route dag. We hadden bovendien mazzel toen we met een flesje chocomelk schaduw zochten achter een busje bleek het busje van de verzorgers van een groep van 10 wandelaars te zijn. We kregen heerlijke kippensoep en dat gaf ons net weer de oppepper die we nodig hadden. In Groesbeek zijn we gestopt bij de oorlogsgraven. De militairen houden daar hun seremonie, en het is indrukwekkend om te zien. Ook vandaag weer overal langs de weg heel veel mensen, muziek en aanmoedigingen, heel bijzonder allemaal. Aangekomen bij de finish ook langs gegaan bij de blarenpost. Het was nodig want ik had gisteren avond een blaar onder mijn groteteennagel ontdekt, zelf de druk eraf gehaald en verbonden. Toch kreeg ik weer last dus nu de blarenpost. Ze hebben alles verzorgd en ingepakt zodat ik morgen kan lopen. Na morgen moeten de voetjes maar weer wat herstellen.
Via Gladiola......here I come!
Tot morgen.

1. Ton:
    24 juli 2015
    Hey Paulien! Die via Gladiola haal jij wel op je sloffen met of zonder blaar! Morgen "korte" tocht en je eerste echte intocht! Dit jaar wel met muziek en alle onaangepaste gekte! Geniet van Nimwegen!
    Mooie tocht gewenst ook voor Hetty!

Groet Ton