Medailles en kneusjes.

24 juli 2015 - Nijmegen, Nederland

Gelukkig.....het zit er op! Het was echt fantastisch maar wat zijn wij moe. Vanmorgen natuurlijk weer vroeg op, naar de Wedren en daar wachten tot 6 uur. Het was gezellig in de rij, en ook vanmorgen stonden de studenten weer klaar om ons sterkte toe te wensen zoals elke dag van de 4daagse. We waren Nijmegen nog niet uit of Hetty verstapte zich en viel......enkel verdraaid, maar liggen blijven is geen optie dus doorlopen dan maar. Ik moest toch voor de blaren check naar de Rode Kruis post, en zo zaten we daar om 9 uur al op het bankje te wachten. Hetty ingetaped, ik opnieuw verbonden, liepen we meer dan een uur later weer naar buiten. Overal langs de weg mensen en muziek.....wat een feest. In Cuijck stonden de mannen op ons te wachten en later nog eens op de Via Gladiola.
We waren zo gelukkig dat de meet in zicht kwam....Hetty met haar gezwolle enkel en ik met gezwolle voeten.....Snel naar huis, koud water op de beentjes en schuin tegenover met Jan en Gerard wat gegeten. We zijn heel blij met onze medailles maar misschien nog wel blijer dat we morgen geen wandelschoenen hoeven aan te doen.....