Opnieuw op weg

27 september 2014 - Murias de Rechivaldo, Spanje

Aangekomen in Murias de Rechivaldo. Vanmorgen eerst maar eens gezongen voor mijn mannetje....60 jaar jong! Met een ontbijtje op bed en een piepklein kadootje vond hij het toch wel gezellig zo. Uiteindelijk toch de boel ingepakt, nog effe snel douchen omdat het nog kon, en toen richting busstation. We wilden de bus naar Astorga pakken, daar wat rondkijken en dan nog 5 kilometer verder lopen voor onze slaapplek van vanavond. Ik voel me echt een heel pak beter maar heb last van de bijwerking van de superpil.....diaree.....een lastig probleem natuurlijk als je onderweg bent. Ik had gelukkig wel iets tegen diaree mee. Het werkte niet direkt, maar we zijn uiteindelijk goed over gekomen! We zitten nu in een schattig klein dorpje met veel bomen en een klein dingetje waar we iets gegeten hebben. Gerard had voor de zekerheid nog een kamer voor 2 geboekt, en dat is met mijn probleempje waarschijnlijk geen overbodige luxe. Morgen lopen we 15 kilometer om mij nog even te ontzien, maar dan is het wel weer de "gewone" hostel. In Astorga hebben we een Gaudi kerk bezocht....heel bijzonder! Verder was het warm en zonnig.

1. Jeanette Radstaak:
    27 september 2014
    Gerard van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Dikke smok, ook voor Paulien natuurlijk!
    Wij nemen vanavond een borrel op jouw zestigste levensjaar!
    Liefs Jeanette
  2. Andrebakels:
    27 september 2014
    wat een heldentocht zal wel ff kicken zijn als jullie straks daar binnenkomen bij de kathedraal in Santiago de Compostello.Introspectie en afzien tijdens zo'n zware reis . inderdaad dagmarsen bij de infanterie met volle bepakking zwaar afzien en niet eens bergen.We gaan standbeeld oprichten in Keerbergen en voordracht voor ereburgers.nog ff volhouden vooral de hostals en kloosters waar iedereen ligt te ruften nog een paar bergjes over tsjong tsjonge en ik denken dat gerard nooit liep pauline wel pieterspad en nijmegen nou jullie prestatie komt op de eregalerij Vriend Gerard van harte met uw verjaardag en na zo ' tocht natuurlijk 10 jaar jonger wn tien jaar langer mee en met alle goede zorgen van Pauline.veel sterkte de komende dagen en alle respect van ons.andre/sabine
  3. Koen Joosen:
    28 september 2014
    Happy birthday Gerard! We wensen je nog veel fitte en gezonde jaren toe! ;-)