Caminopaleis

8 september 2014 - Estella, Spanje

Op de Camino moet je je eigenlijk nooit zorgen maken voor iets wat er nog niet is....je leeft hier dag op dag en zet de ene voet voor de andere. Je zorgen zijn misschien, of en waar je weer water zult vinden, en waar je slaapt. Ook het weer houd je bezig....zullen we droog over kunnen komen, en vroeg genoeg vertrekken om de ergste hitte voor te blijven..... Gisteren maakten wij ons dus zorgen over de weersvoorspelling, veel regen gedurende de dag was de boodschap......we gingen kijken waar we zouden slapen vandaag en besloten onszelf te verwennen.....we boekten een appartementje voor 1 nachtje. Wat een vooruitzicht! Niet de slaapkamer hoeven delen, zelf een douche en wc hebben....en een plekje om gewoon even te zitten........bovendien was er ook nog een wasmachine! Waar kun je toch blij mee zijn......voor de prijs van 75 euro voor een nacht vroegen we ons wel af hoe de staat van het appartement zou zijn, maar de foto's zagen er top uit, dus boeken die handel!.

we stonden vanmorgen om 7 uur al buiten. Het had 's avonds en 's nachts al hevig geonweerd, het water gutste door de straten....maar vanmorgen was het droog. Alles was nog nat, veel plassen, maar droog! De hele weg rook het heerlijk naar alle kruiden, de wijnranken waren weer schoongespoeld en de paden niet meer stoffig. Waar hadden we ons zorgen over gemaakt, het was prachtig!....Aangekomen in Estella troffen we een vreselijke aardige dame die ons de sleutel van het appartement gaf. Wat een luxe! Het is echt prachtig en schoon. We hebben een 2persoons bed en de wasmachine staat al te snorren. Ik denk dat ik straks gewoon nòg een keer onder de douche ga.

1. Christian en Anja:
    8 september 2014
    Hola Pauline, dit is wel heel iets anders dan met de camper door Europa trekken?!?! Als ik het zo lees heel heftig. Voor mij is de 4daysofMarbella toch wel de limit. Christian wordt door jullie verhalen helemaal enthousiast. Als hij het eerder had gehoord was hij waarschijnlijk nog mee gaan lopen ook?? Heel veel succes en heel leuk om jullie bijzondere trip te volgen. Groeten ook aan Gerard