Een nieuwe uitdaging vanaf 20 Augustus 2015!!

10 maart 2015 - Keerbergen, België

We hebben weer "wilde" plannen gemaakt! Kijk maar bij de Foto's

1. Willem van Reekum:
    Lieve,
    Ik dacht dat Santiago een éénmalige oprisping was, dus niet. Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen of het in België en Spanje wonen wel goed voor jullie is. Maar ja, zo'n opmerking zal geen resultaat hebben.

Wederom diep respect dat jullie dit gaan doen. Een vluchtige blik op de kaart doet mij vermoeden dat dit het omgekeerde van de camino is: het begin en middenstuk lijkt redelijk, het fenijn zit hem waarschijnlijk in de staart, de bergjes. Heel veel plezier met de voorbereiding! Ik denk dat ik voor 20 augustus nog maar eens bij jullie in Keerbergen moet langskomen. Groetjes Willem.

NB: de trip hierna is de trip die Gerard laatst op facebook heeft geplaatst?
  2. Gerard:
    10 maart 2015
    Hi Willem, ja je moet wat doen om in conditie te blijven. Je bent uiteraard altijd van harte welkom in Keerbergen. Wat je met die trip bedoeld die ik op FB heb geplaatst weet ik niet helemaal. Bedoel je de "Caminito del Rey"? Die is net boven Malaga en maar een paar Km lang. Dat is gewoon voor de kick. Paulien wil daar in ieder geval niet mee naartoe. HaHa
  3. Toby:
    10 maart 2015
    Stoer hoor! Ik zal weer genieten van jullie mooie verhalen. Ben al weer blij dat ik 18 holes kan lopen:) dikke kus Toby
  4. Jan ter Haar:
    11 maart 2015
    Beste, wij gaan als het goed is 1 september de camino lopen vanaf SJPDP. En hebben met veel belangstelling dan ook jullie reisverslag gelezen. Wij hadden nog wel een vraag, hoe zijn jullie aan de overnachtings-adressen gekomen die jullie van te voren gereserveerd hebben?
    Met vriendelijke groet Jan